Dit rapport presenteert de resultaten van een klantbelevingsonderzoek van de Gemeente Oudewater. In totaal hebben 233 respondenten hun ervaringen met de gemeentelijke dienstverlening gedeeld. De algemene waardering bedraagt een 6,3, wat onder het landelijke gemiddelde ligt.
In juni 2025 presenteert de Gemeente Oudewater de resultaten van de 0-meting klantbeleving dienstverlening, uitgevoerd door Cris Donze en Thomas Hoogeboom. Het onderzoek richtte zich op inwoners en andere belanghebbenden die afgelopen jaar diensten van de gemeente hebben afgenomen. Met een respons v...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
A01.1 Gemeente Oudewater 0-meting klantbeleving - Rapport.pdf
6431374
Api.openraadsinformatie.nl
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.