Zoek met AI op een nieuwe manier naar belangrijk beleid, ontvang samenvattingen en notificaties. Meer op de hoogte van beleid, in minder tijd.
Probeer voor €1Direct toegang, geen verplichtingen, eerste 2 weken voor €1.
Deze motie pleit voor het uitbreiden van de Reclamecode voor Voedingsmiddelen naar 18 jaar. Dit is relevant voor beleidsmakers en ouders, gezien de invloed van marketing op de voedingskeuzes van kinderen. De motie benadrukt de noodzaak van een gezonder voedingsklimaat voor jongeren.
De motie van het lid Van der Laan en anderen, voorgesteld op 14 april 2022, betreft het preventieve gezondheidsbeleid en richt zich op de invloed van marketing voor ongezonde voeding op kinderen. De initiatiefnemers constateren dat huidige afspraken omtrent reclame voor ongezonde voeding slechts gel...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
2021-2022
Motie van het lid Van der Laan c.s. over het uitbreiden van de bestaande afspraken in de Reclamecode voor Voedingsmiddelen naar 18 jaar
Tweede Kamer
2
588
Preventief gezondheidsbeleid
591dd4af-0942-4bd8-9439-343f3fc0feb2
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.