Ontdek nu BeleidsRadar voor maar 1 euro

Zoek met AI op een nieuwe manier naar belangrijk beleid, ontvang samenvattingen en notificaties. Meer op de hoogte van beleid, in minder tijd.

Probeer voor €1

Direct toegang, geen verplichtingen, eerste 2 weken voor €1.

Motie3 december 2024
Dutch Flag

Motie inzake toezichtsystemen in het onderwijs

Tweede Kamer

Korte AI Samenvatting

De motie van het lid Ergin vraagt om consultaties met maatschappelijke en studentenorganisaties voor de invoering van nieuwe toezichtsystemen. Monitoring op mensenrechtenschendingen moet ook na de implementatie voortduren. Dit alles ter bescherming van gediscrimineerde studenten.

Uitgebreide AI Samenvatting

In deze motie, voorgesteld door het lid Ergin op 3 december 2024, wordt de Tweede Kamer aangespoord om de regering te verzoeken maatschappelijke en studentenorganisaties te betrekken bij de ontwikkeling van nieuwe risicogerichte toezichtsystemen. De motie benadrukt het belang van consultatie en moni...

Ontdek de volledige samenvatting

Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

PDF Document

Vergaderjaar

2024-2025

Onderwerp

Motie van het lid Ergin

Organisatie

Tweede Kamer

Kamer

2

Volgnummer

1163

Tweede Kamer document

Bekijk op tweedekamer.nl

Document Informatie

Originele titel:

Hoger Onderwijs-, Onderzoek- en Wetenschapsbeleid

Originele document ID:

d9be0de1-bd25-4853-bdc0-f391f559961c

Bron Systeem:

Tweede Kamer

BeleidsradarGPT

Doorzoeken van beleidsstukken

Even geduld alstublieft

Vergelijkbare Documenten van Tweede Kamer

Ontdek vergelijkbare documenten

Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.