De motie van Paternotte en Van der Molen verzet zich tegen de verruiming van reclame op televisie. De voorgestelde wijziging houdt in dat reclame tot 20% per tijdsblok is toegestaan en sluikreclame kan worden toegepast. De auteurs verzoeken de regering zich hiertegen uit te spreken.
In deze motie, ingediend door de leden Paternotte en Van der Molen, wordt bezorgdheid geuit over de plannen van de regering om de mogelijkheden voor reclame op televisie te verruimen. De wijziging in de Richtlijn audiovisuele mediadiensten zou reclame op televisie tot 20% per tijdsblok van meerdere ...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Als BeleidsRadar gebruiker kun je documenten direct in de browser bekijken en doorbladeren. Start met Beleidsradar voor €19,50!
2016-2017
Motie van de leden Paternotte en Van der Molen over verruimen van de mogelijkheden voor reclame op televisie
Tweede Kamer
2
274
Raad voor Onderwijs, Jeugd, Cultuur en Sport
1278b959-8bab-4904-ad59-94be1d3c89b9
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.