Zoek met AI op een nieuwe manier naar belangrijk beleid, ontvang samenvattingen en notificaties. Meer op de hoogte van beleid, in minder tijd.
Probeer voor €1Direct toegang, geen verplichtingen, eerste 2 weken voor €1.
De motie van Paternotte en Van der Molen verzet zich tegen de verruiming van reclame op televisie. De voorgestelde wijziging houdt in dat reclame tot 20% per tijdsblok is toegestaan en sluikreclame kan worden toegepast. De auteurs verzoeken de regering zich hiertegen uit te spreken.
In deze motie, ingediend door de leden Paternotte en Van der Molen, wordt bezorgdheid geuit over de plannen van de regering om de mogelijkheden voor reclame op televisie te verruimen. De wijziging in de Richtlijn audiovisuele mediadiensten zou reclame op televisie tot 20% per tijdsblok van meerdere ...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
2016-2017
Motie van de leden Paternotte en Van der Molen over verruimen van de mogelijkheden voor reclame op televisie
Tweede Kamer
2
274
Raad voor Onderwijs, Jeugd, Cultuur en Sport
1278b959-8bab-4904-ad59-94be1d3c89b9
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.