Motie18 mei 2017
Dutch Flag

Motie van de leden Paternotte en Van der Molen over verruimen van de mogelijkheden voor reclame op televisie

Tweede Kamer

Korte AI Samenvatting

De motie van Paternotte en Van der Molen verzet zich tegen de verruiming van reclame op televisie. De voorgestelde wijziging houdt in dat reclame tot 20% per tijdsblok is toegestaan en sluikreclame kan worden toegepast. De auteurs verzoeken de regering zich hiertegen uit te spreken.

Uitgebreide AI Samenvatting

In deze motie, ingediend door de leden Paternotte en Van der Molen, wordt bezorgdheid geuit over de plannen van de regering om de mogelijkheden voor reclame op televisie te verruimen. De wijziging in de Richtlijn audiovisuele mediadiensten zou reclame op televisie tot 20% per tijdsblok van meerdere ...

Ontdek de volledige samenvatting

Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand.

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

PDF Document

Bekijk het volledige document

Als BeleidsRadar gebruiker kun je documenten direct in de browser bekijken en doorbladeren. Start met Beleidsradar voor €19,50!

Vergaderjaar

2016-2017

Onderwerp

Motie van de leden Paternotte en Van der Molen over verruimen van de mogelijkheden voor reclame op televisie

Organisatie

Tweede Kamer

Kamer

2

Volgnummer

274

Tweede Kamer document

Bekijk op tweedekamer.nl

Document Informatie

Originele titel:

Raad voor Onderwijs, Jeugd, Cultuur en Sport

Originele document ID:

1278b959-8bab-4904-ad59-94be1d3c89b9

Bron Systeem:

Tweede Kamer

BeleidsradarGPT

Doorzoeken van beleidsstukken

Even geduld alstublieft

Vergelijkbare Documenten van Tweede Kamer

18 april 2017 - 18 juni 2017

Ontdek vergelijkbare documenten

Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.