Ontdek nu BeleidsRadar voor maar 1 euro

Zoek met AI op een nieuwe manier naar belangrijk beleid, ontvang samenvattingen en notificaties. Meer op de hoogte van beleid, in minder tijd.

Probeer voor €1

Direct toegang, geen verplichtingen, eerste 2 weken voor €1.

Motie4 oktober 2023
Dutch Flag

Motie voor digitaal onderwijs bij long covid

Tweede Kamer

Korte AI Samenvatting

De motie van lid Dijk vraagt de regering om ervoor te zorgen dat kinderen met long covid digitaal onderwijs kunnen volgen. Dit is noodzakelijk omdat sommige kinderen door hun klachten geen fysiek onderwijs kunnen volgen. Het doel is om een centrale organisatie van dit digitale onderwijs te realiseren.

Uitgebreide AI Samenvatting

Op 4 oktober 2023 heeft lid Dijk een motie ingediend, gericht aan de Tweede Kamer, betreffende de ondersteuning van kinderen met long covid. Veel van deze kinderen zijn door hun gezondheidsproblemen, zoals aanhoudende klachten of het risico op herbesmetting, niet in staat om fysiek onderwijs te volg...

Ontdek de volledige samenvatting

Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

PDF Document

Vergaderjaar

2023-2024

Onderwerp

Motie van het lid Dijk over ervoor zorgen dat kinderen met long covid digitaal onderwijs kunnen volgen

Organisatie

Tweede Kamer

Kamer

2

Volgnummer

2135

Tweede Kamer document

Bekijk op tweedekamer.nl

Document Informatie

Originele titel:

Infectieziektenbestrijding

Originele document ID:

7f81e3ac-153e-4caf-a95e-112dbde71483

Bron Systeem:

Tweede Kamer

Vergelijkbare Documenten van Tweede Kamer

Ontdek vergelijkbare documenten

Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.