Verslag van een schriftelijk overleg27 februari 2024
Dutch Flag

Verslag van een schriftelijk overleg over het sectorbeeld kennisveiligheid universiteiten (Kamerstuk 31288-1077)

Tweede Kamer

Korte AI Samenvatting

De Tweede Kamer heeft vragen gesteld over kennisveiligheid aan de Minister van Onderwijs. Er zijn zorgen over de screeningsprotocollen en de impact op internationale samenwerking. De Minister heeft het belang van bewustwording en samenwerking benadrukt.

Uitgebreide AI Samenvatting

In een schriftelijk overleg tussen de Tweede Kamer en de Minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap zijn vragen en opmerkingen besproken over de kennisveiligheid op universiteiten. Verschillende fracties hadden zorgen over de huidige screeningsprotocollen, die onwerkbaar zouden zijn, en de mogeli...

Ontdek de volledige samenvatting

Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand.

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

PDF Document

Bekijk het volledige document

Als BeleidsRadar gebruiker kun je documenten direct in de browser bekijken en doorbladeren. Start met Beleidsradar voor €19,50!

Vergaderjaar

2023-2024

Onderwerp

Verslag van een schriftelijk overleg over het sectorbeeld kennisveiligheid universiteiten (Kamerstuk 31288-1077)

Organisatie

Tweede Kamer

Kamer

2

Volgnummer

1105

Tweede Kamer document

Bekijk op tweedekamer.nl

Document Informatie

Originele titel:

Hoger Onderwijs-, Onderzoek- en Wetenschapsbeleid

Originele document ID:

bf87b7a3-a540-4556-a899-f4fb68bc2e26

Bron Systeem:

Tweede Kamer

BeleidsradarGPT

Doorzoeken van beleidsstukken

Even geduld alstublieft

Vergelijkbare Documenten van Tweede Kamer

27 januari 2024 - 27 maart 2024

Ontdek vergelijkbare documenten

Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.