Zoek met AI op een nieuwe manier naar belangrijk beleid, ontvang samenvattingen en notificaties. Meer op de hoogte van beleid, in minder tijd.
Probeer voor €1Direct toegang, geen verplichtingen, eerste 2 weken voor €1.
De motie van het lid Kathmann roept de regering op om te onderzoeken hoe betaalbare, op publieke waarden gedreven alternatieve applicaties voor het onderwijs gerealiseerd kunnen worden. Dit is relevant voor onderwijsinstellingen, docenten, studenten en beleidsmakers die zich bezighouden met digitalisering in het onderwijs. De motie benadrukt de afhankelijkheid van scholen van grote techbedrijven en de impact op de privacy van studenten.
In deze motie, ingediend door het lid Kathmann, wordt het zorgwekkende feit belicht dat een handvol techbedrijven een significant deel van de digitale productvoorziening voor onderwijsinstellingen beheert. Dit omvat zowel hardware, zoals chromebooks, als softwaretoepassingen zoals Word en PowerPoint...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
2022-2023
Motie van het lid Kathmann over onderzoeken of betaalbare op publieke waarden gedreven alternatieve applicaties voor het onderwijs gerealiseerd kunnen worden
Tweede Kamer
2
277
Verwerking en bescherming persoonsgegevens
6f2bff75-7fea-4b89-ae58-92d1dfb23693
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.