Lijst van vragen27 mei 2025

Lijst van vragen over het Jaarverslag Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap 2024 (36740-VIII-1)

Tweede Kamer

Korte AI Samenvatting

De vaste commissie voor Onderwijs, Cultuur en Wetenschap heeft vragen ingediend bij de Minister en Staatssecretaris van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap. De vragen richten zich op diverse onderwerpen zoals het aantal studenten, onderwijsfinanciering en basisvaardigheden. Dit document is een reflectie van de parlementaire controle op onderwijsbeleid.

Uitgebreide AI Samenvatting

De vaste commissie voor Onderwijs, Cultuur en Wetenschap heeft een serie vragen opgesteld voor de Minister en Staatssecretaris van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap over het Jaarverslag van het ministerie voor 2024. De vragen omvatten onderwerpen als het aantal studenten dat aan lerarenopleidingen be...

Ontdek de volledige samenvatting

Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand. Blijf op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen met AI alerts en chat onbeperkt.

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

PDF Document

100%
Vergaderjaar

2024-2025

Onderwerp

Lijst van vragen over het Jaarverslag Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap 2024 (36740-VIII-1)

Organisatie

Tweede Kamer

Kamer

2

Volgnummer

-1

Tweede Kamer document

Bekijk op tweedekamer.nl

Document Informatie

Originele titel:

Jaarverslag en slotwet Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap 2024

Originele document ID:

d494b6a5-b6ee-498a-b8eb-ba4a5a028046

Bron Systeem:

Tweede Kamer

BeleidsradarGPT

Doorzoeken van beleidsstukken

Even geduld alstublieft

Vergelijkbare Documenten van Tweede Kamer

27 april 2025 - 27 juni 2025

Ontdek vergelijkbare documenten

Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.