Deze motie roept de regering op om de aanpak van het lerarentekort en de achteruitgang in basisvaardigheden prioriteit te geven. De leden Pijpelink en Rooderkerk dienen deze motie in tijdens het Wetgevingsoverleg van 10 juni 2024. Dit is relevant voor beleidsmakers in het onderwijs, leraren en ouders van schoolgaande kinderen.
Op 10 juni 2024 is een motie ingediend door de leden Pijpelink en Rooderkerk in de Tweede Kamer, gericht op het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap. De motie constateert dat het lerarentekort en de daling in beheersing van basisvaardigheden ernstige bedreigingen vormen voor de kwaliteit ...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Als BeleidsRadar gebruiker kun je documenten direct in de browser bekijken en doorbladeren. Start met Beleidsradar voor €19,50!
2023-2024
Motie van de leden Pijpelink en Rooderkerk over de hoogste prioriteit geven aan de aanpak van het lerarentekort en de achteruitgang van de beheersing van de basisvaardigheden
Tweede Kamer
2
8
Jaarverslag en slotwet Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap 2023
2b9b3262-407d-4ba0-a413-ea031d15a9c0
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.