Schriftelijke vragen11 juni 2021
Dutch Flag

Haatzaaien in (nieuwe) Palestijnse lesmethoden

Tweede Kamer

Korte AI Samenvatting

Leden Van der Staaij en Stoffer stellen vragen aan de Minister van Buitenlandse Zaken over haatzaaien in Palestijnse schoolboeken. Ze wijzen op de negatieve impact op onderwijswaarden van de VN. Ook wordt gevraagd naar de financiering en de rol van de EU en UNRWA.

Uitgebreide AI Samenvatting

In het vergaderjaar 2020-2021 hebben de leden Van der Staaij en Stoffer van de SGP vragen ingediend bij de Minister van Buitenlandse Zaken over de inhoud van de nieuwe Palestijnse lesmethoden. Zij verwijzen naar een rapport van IMPACT-SE waarin staat dat de lesboeken meer haat bevatten en minder aan...

Ontdek de volledige samenvatting

Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand.

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

PDF Document

Bekijk het volledige document

Als BeleidsRadar gebruiker kun je documenten direct in de browser bekijken en doorbladeren. Start met Beleidsradar voor €19,50!

Vergaderjaar

2020-2021

Onderwerp

Haatzaaien in (nieuwe) Palestijnse lesmethoden

Organisatie

Tweede Kamer

Kamer

2

Volgnummer

-1

Tweede Kamer document

Bekijk op tweedekamer.nl

Document Informatie

Originele titel:

None

Originele document ID:

01976035-6562-4432-abef-97dc698befb4

Bron Systeem:

Tweede Kamer

BeleidsradarGPT

Doorzoeken van beleidsstukken

Even geduld alstublieft

Vergelijkbare Documenten van Tweede Kamer

11 mei 2021 - 11 juli 2021

Ontdek vergelijkbare documenten

Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.