De motie van Stoffer vraagt om meer praktijkervaring voor onderwijsbestuurders. Dit moet bijdragen aan de versterking van het vakmanschap van leraren. De regering wordt verzocht om samen met het onderwijsveld een richtlijn te ontwikkelen.
In een motie heeft het lid Stoffer de Kamer voorgesteld om te pleiten voor de versterking van de status van het vakmanschap van de leraar. De motie benadrukt de noodzaak dat zij die leraren besturen, opleiden en beoordelen ervaring hebben met het geven van onderwijs in de praktijk. Momenteel is er e...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Als BeleidsRadar gebruiker kun je documenten direct in de browser bekijken en doorbladeren. Start met Beleidsradar voor €19,50!
2024-2025
Motie van het lid Stoffer over een professionele richtlijn die bevordert dat leidinggevenden, lerarenopleiders en inspecteurs zelf ervaring hebben en houden met het geven van onderwijs
Tweede Kamer
2
104
Vaststelling van de begrotingsstaten van het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (VIII) voor het jaar 2025
340227f5-1136-424d-9edc-6e4a6a2f7ac4
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.