De motie stelt voor om de uren voor kernprofielvakken in de bovenbouw havo/vwo te handhaven. Burgerschap en digitale geletterdheid moeten in alle vakken terugkomen, niet ten koste van belangrijke vakken. Er wordt specifieke aandacht gevraagd voor de vakken Frans en Duits.
In deze gewijzigde motie, voorgesteld door leden Ceder en anderen, wordt de aandacht gevestigd op de ontwerpruimte voor de bovenbouw van havo/vwo. Er is zorg over de toewijzing van uren aan het gemeenschappelijk deel ten koste van kernprofielvakken, natuurkunde, biologie en de talen Frans en Duits. ...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Als BeleidsRadar gebruiker kun je documenten direct in de browser bekijken en doorbladeren. Start met Beleidsradar voor €19,50!
2024-2025
Gewijzigde motie van het lid Ceder c.s. over in de relatieve verdeling ontwerpruimte de toedeling in procenten voor de kernprofielvakken in de bovenbouw handhaven op het huidige niveau (t.v.v. 31293-767)
Tweede Kamer
2
-1
Primair Onderwijs
44e78b0d-edff-48a9-adcb-29bd0012fdec
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.