Motie15 april 2024
Dutch Flag

Motie van het lid Ergin c.s. over ministersplaatsen of een gelijksoortige regeling herintroduceren voor Caribische studenten

Tweede Kamer

Korte AI Samenvatting

Deze motie vraagt de regering om de ministersplaatsen voor Caribische studenten opnieuw in te voeren. Het ontbreken van deze plaatsen heeft negatieve gevolgen voor lokale medische specialisten. Relevante partijen zijn de Tweede Kamer en de betrokken ministers.

Uitgebreide AI Samenvatting

In deze motie, voorgesteld door het lid Ergin en anderen, wordt de aandacht gevestigd op het verdwijnen van de ministersplaatsen voor Caribische studenten sinds 2017. De kamer constateert dat het ontbreken van deze plaatsen belangrijke gevolgen heeft voor onder andere de beschikbaarheid van lokale m...

Ontdek de volledige samenvatting

Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand.

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

PDF Document

Bekijk het volledige document

Als BeleidsRadar gebruiker kun je documenten direct in de browser bekijken en doorbladeren. Start met Beleidsradar voor €19,50!

Vergaderjaar

2023-2024

Onderwerp

Motie van het lid Ergin c.s. over ministersplaatsen of een gelijksoortige regeling herintroduceren voor Caribische studenten

Organisatie

Tweede Kamer

Kamer

2

Volgnummer

1118

Tweede Kamer document

Bekijk op tweedekamer.nl

Document Informatie

Originele titel:

Hoger Onderwijs-, Onderzoek- en Wetenschapsbeleid

Originele document ID:

5b563104-fc3f-4f66-8cd9-729140753500

Bron Systeem:

Tweede Kamer

BeleidsradarGPT

Doorzoeken van beleidsstukken

Even geduld alstublieft

Vergelijkbare Documenten van Tweede Kamer

15 maart 2024 - 15 mei 2024

Ontdek vergelijkbare documenten

Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.