Zoek met AI op een nieuwe manier naar belangrijk beleid, ontvang samenvattingen en notificaties. Meer op de hoogte van beleid, in minder tijd.
Probeer voor €1Direct toegang, geen verplichtingen, eerste 2 weken voor €1.
Leden van GroenLinks stellen vragen over online kindermarketing richtingen kinderen. Er wordt aandacht gevraagd voor de invloed van vloggers op de voedingskeuzes van kinderen. De vragen richten zich op de effectiviteit van huidige richtlijnen en mogelijke gesprekken met de levensmiddelenindustrie.
In een bijeenkomst van de Tweede Kamer vragen leden Renkema en Westerveld van GroenLinks aan de Staatssecretaris van Volksgezondheid, Welzijn en Sport en de Minister voor Basis- en Voortgezet Onderwijs en Media naar aanleiding van een uitzending van Radar over online kindermarketing gericht op kinde...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
2018-2019
De uitzending van Radar over online kindermarketing
Tweede Kamer
2
-1
None
d2523156-65cb-4603-9ceb-07ea37fbd371
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.