Motie26 november 2024
Dutch Flag

Motie van het lid Rooderkerk c.s. over de curriculumherziening voor lezen, schrijven en rekenen niet uitstellen

Tweede Kamer

Korte AI Samenvatting

Een motie vraagt om doorvoering van de curriculumherziening voor basisvaardigheden. Onderwijsprofessionals hebben behoefte aan concrete kerndoelen. Uitstel van deze herziening wordt als onwenselijk beschouwd.

Uitgebreide AI Samenvatting

In deze motie, voorgesteld op 26 november 2024 door leden van de Tweede Kamer, wordt gesteld dat de Staatssecretaris de curriculumherziening voor het primair onderwijs wil uitstellen. Het uitstellen wordt beschouwd als een cosmetische ingreep die niet leidt tot een daadwerkelijk kleiner curriculum e...

Ontdek de volledige samenvatting

Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand.

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

PDF Document

Bekijk het volledige document

Als BeleidsRadar gebruiker kun je documenten direct in de browser bekijken en doorbladeren. Start met Beleidsradar voor €19,50!

Vergaderjaar

2024-2025

Onderwerp

Motie van het lid Rooderkerk c.s. over de curriculumherziening voor lezen, schrijven en rekenen niet uitstellen

Organisatie

Tweede Kamer

Kamer

2

Volgnummer

769

Tweede Kamer document

Bekijk op tweedekamer.nl

Document Informatie

Originele titel:

Primair Onderwijs

Originele document ID:

f1622649-523d-42c9-ab67-8418bd9b5565

Bron Systeem:

Tweede Kamer

BeleidsradarGPT

Doorzoeken van beleidsstukken

Even geduld alstublieft

Vergelijkbare Documenten van Tweede Kamer

26 oktober 2024 - 26 december 2024

Ontdek vergelijkbare documenten

Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.