Ontdek nu BeleidsRadar voor maar 1 euro

Zoek met AI op een nieuwe manier naar belangrijk beleid, ontvang samenvattingen en notificaties. Meer op de hoogte van beleid, in minder tijd.

Probeer voor €1

Direct toegang, geen verplichtingen, eerste 2 weken voor €1.

Motie18 november 2024
Dutch Flag

Motie over Emancipatie en Gelijke Kansen

Tweede Kamer

Korte AI Samenvatting

De motie van Westerveld en Dobbe roept de regering op om kabinetsambities voor emancipatie concreet uit te werken. Er wordt gevraagd om een tijdpad en een financieel overzicht van de kosten. Er zijn zorgen over toenemende agressie en bezuinigingen die de ambities ondermijnen.

Uitgebreide AI Samenvatting

Tijdens het Wetgevingsoverleg op 18 november 2024 hebben de leden Westerveld en Dobbe een motie ingediend die zich richt op de uitvoering van kabinetsambities op het gebied van emancipatie. Ze constateren dat veel van deze ambities, zoals meerouderschap, vrouwengezondheid en de opvang van dakloze lh...

Ontdek de volledige samenvatting

Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

PDF Document

Vergaderjaar

2024-2025

Onderwerp

Motie van de leden Westerveld en Dobbe

Organisatie

Tweede Kamer

Kamer

2

Volgnummer

39

Tweede Kamer document

Bekijk op tweedekamer.nl

Document Informatie

Originele titel:

Vaststelling van de begrotingsstaten van het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (VIII) voor het jaar 2025

Originele document ID:

de9d8cc8-fd5f-4326-8f4b-21832d0a573a

Bron Systeem:

Tweede Kamer

Vergelijkbare Documenten van Tweede Kamer

Ontdek vergelijkbare documenten

Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.