Dit rapport biedt een overzicht van de operationele prestaties van NS in de eerste helft van 2016, met bijzondere aandacht voor klanttevredenheid, punctualiteit en samenwerking met andere vervoerders. Er worden verbetermaatregelen benoemd om drukte in treinen te verminderen en de dienstverlening te verbeteren. Duurzaamheid en veiligheid zijn eveneens belangrijke thema's binnen het rapport.
In de halfjaarrapportage over 2016 worden de prestaties van NS op het hoofdrailnet weergegeven. De rapportage benadrukt de positieve ontwikkeling van het algemeen klantoordeel, dat met 76,2% een stijging vertoont ten opzichte van 2015. Er zijn significante verbeteringen op het gebied van reizigerspu...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
2016-2017
Halfjaarrapportage HRN-Concessie 2016
Tweede Kamer
2
-1
None
6a533267-90f4-452b-90dd-efd15b26af6e
Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.
Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.