Gouda introduceert een nieuwe stadsmarketingstrategie. Deze richt zich op bewoners, bedrijven en bezoekers, om het imago van de stad te versterken. Een imago-onderzoek laat positieve resultaten zien, maar er is ruimte voor verbetering.
Gouda heeft een nieuwe stadsmarketingstrategie ontwikkeld die het imago van de stad wil versterken en verder uitdragen. Deze strategie is het resultaat van interactie met diverse stakeholders en richt zich niet alleen op toerisme, maar ook op bewoners, bedrijven en jongeren. De strategie is gericht ...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
Raadsmemo Nieuwe strategie stadsmarketing
5583642
Api1.ibabs.eu
Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.
Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.