Dit document betreft een motie van de leden De Hoop en Segers die stelt dat het onderwijssysteem moet investeren in het aanleren van vaardigheden voor het voeren van lastige gesprekken. Dit is relevant voor opleidingsinstellingen en toekomstige leraren om hen beter voor te bereiden op maatschappelijke discussies. Het onderstreept het belang van burgerschapsonderwijs in de context van polarisatie in de samenleving.
De motie van de leden De Hoop en Segers, ingediend op 29 juni 2022, richt zich op het verbeteren van de lerarenopleiding door het invoeren van vaardigheden die nodig zijn voor het voeren van moeilijke gesprekken. De motie bevestigt dat het onderwijs de verantwoordelijkheid heeft om de waarden van de...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Als BeleidsRadar gebruiker kun je documenten direct in de browser bekijken en doorbladeren. Start met Beleidsradar voor €19,50!
2021-2022
Motie van de leden De Hoop en Segers over het voeren van lastige gesprekken onderdeel maken van de lerarenopleiding
Tweede Kamer
2
626
Primair Onderwijs
0d219f52-4d56-4dca-abf5-b3dddcc16939
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.