Motie11 november 2010
Dutch Flag

Motie Klaver c.s. over de leerling-leraarratio als bekostigingsgrondslag voor de lumpsumfinanciering

Tweede Kamer

Korte AI Samenvatting

De motie van Klaver en anderen roept de regering op om toezicht te houden op de leerling-leraarratio in het onderwijs. Dit betreft de lumpsumfinanciering voor primair en voortgezet onderwijs. De motie werd voorgesteld op 11 november 2010.

Uitgebreide AI Samenvatting

In de Tweede Kamervergadering van 11 november 2010 is een motie ingediend door het lid Klaver en anderen. Deze motie verzoekt de regering om ervoor te zorgen dat de inspectie toezicht houdt op de toepassing en naleving van de leerling-leraarratio, die ten grondslag ligt aan de lumpsumfinanciering in...

Ontdek de volledige samenvatting

Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand.

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

PDF Document

Bekijk het volledige document

Als BeleidsRadar gebruiker kun je documenten direct in de browser bekijken en doorbladeren. Start met Beleidsradar voor €19,50!

Vergaderjaar

2010-2011

Onderwerp

Motie Klaver c.s. over de leerling-leraarratio als bekostigingsgrondslag voor de lumpsumfinanciering

Organisatie

Tweede Kamer

Kamer

2

Volgnummer

31

Tweede Kamer document

Bekijk op tweedekamer.nl

Document Informatie

Originele titel:

Vaststelling van de begrotingsstaten van het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (VIII) voor het jaar 2011

Originele document ID:

4ad74e1b-acd1-4a10-873b-0e292d4720b1

Bron Systeem:

Tweede Kamer

BeleidsradarGPT

Doorzoeken van beleidsstukken

Even geduld alstublieft

Vergelijkbare Documenten van Tweede Kamer

11 oktober 2010 - 11 december 2010

Ontdek vergelijkbare documenten

Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.