De motie van Van den Hil en Rikkers-Oosterkamp benadrukt het belang van pedagogische ontwikkeling voor jonge sporters. Dit omvat niet alleen technische vaardigheden, maar ook sociale en emotionele aspecten. De regering wordt verzocht samen met de KNVB te onderzoeken hoe pedagogische elementen in de opleiding van coaches kunnen worden geïntegreerd.
Tijdens het Wetgevingsoverleg op 2 december 2024 is er een motie ingediend door Van den Hil en Rikkers-Oosterkamp, waarin het belang van ontwikkeling voor jonge sporters centraal staat. Er wordt opgemerkt dat talentontwikkeling niet alleen moet focussen op technische vaardigheden, maar ook op pedago...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Als BeleidsRadar gebruiker kun je documenten direct in de browser bekijken en doorbladeren. Start met Beleidsradar voor €19,50!
2024-2025
Motie van de leden Van den Hil en Rikkers-Oosterkamp over onderzoek naar verdere integratie van pedagogische elementen in de opleiding van nieuwe coaches
Tweede Kamer
2
125
Vaststelling van de begrotingsstaten van het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (XVI) voor het jaar 2025
ad5a39ca-3696-47e2-90dd-18a906574340
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.