De motie van leden Paternotte en Ellemeet vraagt om duidelijkheid over de regels voor onlinereclame bij de publieke omroep. Er is onduidelijkheid over het aantal en de duur van reclames, wat leidt tot overschrijdingen van bestaande regels. De motie roept de regering op om een geactualiseerd toetsingskader op te stellen.
In de motie van de leden Paternotte en Ellemeet, voorgesteld op 6 juli 2017, wordt aandacht gevraagd voor de onduidelijkheid rond onlinereclame bij de publieke omroep, zoals geregeld door het Commissariaat voor de Media en de Ster. De beleidsregels uit 2011 stellen dat reclames beperkt mogen zijn in...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand. Blijf op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen met AI alerts en chat onbeperkt.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
2016-2017
Motie van de leden Paternotte en Ellemeet over het principe van non-commercialiteit in het toetsingskader voor onlinereclame
Tweede Kamer
2
107
Toekomst mediabeleid
86c4cca5-e5e0-4905-b352-75ca20b03a2e
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.