Deze motie roept onderwijsinstellingen op om prestatiegerichte onderscheidingen toegankelijk te houden voor alle studenten. Het benadrukt het belang van persoonlijke vrijheid in het nastreven van excellentie in het onderwijs. Deze motie is relevant voor studenten, onderwijsinstellingen en beleidsmakers in het hoger onderwijs.
De motie van het lid Martens-America, voorgesteld op 19 juni 2024, richt zich op het behouden van de toegankelijkheid van prestatiegerichte onderscheidingen, zoals honoursprogramma's en cum laude, binnen het onderwijs. De indiener stelt dat het nastreven van excellentie een persoonlijke vrijheid moe...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Als BeleidsRadar gebruiker kun je documenten direct in de browser bekijken en doorbladeren. Start met Beleidsradar voor €19,50!
2023-2024
Motie van het lid Martens-America over onderwijsinstellingen ertoe oproepen dat prestatiegerichte onderscheidingen toegankelijk moeten blijven voor alle studenten
Tweede Kamer
2
1139
Hoger Onderwijs-, Onderzoek- en Wetenschapsbeleid
80774a61-96a4-4143-8480-746f078d8fc7
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.