Aanbesteding26 februari 2025
gemeente tilburg Flag

Aanbesteding Kantoorartikelen Gemeente Tilburg

Gemeente Tilburg
Aanbesteding

Korte Samenvatting

Gemeente Tilburg zoekt een opdrachtnemer voor de levering van kantoorartikelen. De aanbesteding betreft een raamovereenkomst met een looptijd van 24 maanden, met de mogelijkheid tot twee verlengingen. Inschrijvingen moeten voor 8 april 2025 worden ingediend.

Uitgebreide Samenvatting

Gemeente Tilburg is op zoek naar één opdrachtnemer voor een raamovereenkomst inzake de levering van kantoorartikelen (CPV-code 30192000-1). De overeenkomst heeft als doel de kantoorbenodigdheden te leveren en op voorraad te houden voor de kantoren en medewerkers van de gemeente. Deze aanbesteding wo...

Maak een gratis account aan

Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!

Originele Tekst

PDF Document

Document Informatie

Originele titel:

Raamovereenkomst Kantoorartikelen

Originele document ID:

368829

Bron Systeem:

Tenderned.nl

Vergelijkbare Documenten van Gemeente Tilburg

Ontdek vergelijkbare documenten

Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.

Probeer nu 2 weken voor €1

Ontdek BeleidsRadar Premium

Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.

Beleidsradar Premium
Enterprise optie beschikbaar voor bedrijven, gemeenten, provincies en overheidsorganisaties. Vraag een offerte aan