In de Tweede Kamer vindt een debat plaats over het Nationaal Programma Onderwijs, waarbij vragen worden gesteld over de effectiviteit en uitvoering van 8,5 miljard euro aan onderwijsinvesteringen. Diverse Kamerleden, waaronder de Minister, bespreken de problemen die zijn ontstaan door de coronacrisis en de rol van het onderwijspersoneel. Er is bezorgdheid over de besteding van middelen en de aanpak van leerachterstanden.
Tijdens het commissie debat in de Tweede Kamer over het Nationaal Programma Onderwijs presenteren verschillende Kamerleden hun zorgen en vragen over de effectiviteit van de 8,5 miljard euro die is vrijgemaakt voor het onderwijs. De Minister voor Primair en Voortgezet Onderwijs, Wiersma, gaat in op d...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Als BeleidsRadar gebruiker kun je documenten direct in de browser bekijken en doorbladeren. Start met Beleidsradar voor €19,50!
2021-2022
Verslag van een commissiedebat, gehouden op 24 mei 2022, over Nationaal Programma Onderwijs (po en vo)
Tweede Kamer
2
174
Vaststelling van de begrotingsstaten van het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (VIII) voor het jaar 2022
8eaba6d2-161b-46d2-9313-4d4418069522
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.