Zoek met AI op een nieuwe manier naar belangrijk beleid, ontvang samenvattingen en notificaties. Meer op de hoogte van beleid, in minder tijd.
Probeer voor €1Direct toegang, geen verplichtingen, eerste 2 weken voor €1.
De Tweede Kamer onderzocht de rol van influencers tijdens de coronacrisis. In totaal werden 60 influencers ingezet met diverse boodschappen via sociale media. De regering maakte gebruik van deze campagnes om jongeren te bereiken en te informeren over coronamaatregelen.
Tijdens het vergaderjaar 2021-2022 werd in de Tweede Kamer aandacht besteed aan de inzet van influencers tijdens de coronacrisis. De regering gebruikte in totaal 60 influencers, zowel voor betaalde als belangeloze bijdragen, om belangrijke boodschappen te delen over coronamaatregelen. Bekende influe...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
2021-2022
Antwoord op van de leden Agema en Van der Plas over de inzet van influencers tijdens de coronacrisis
Tweede Kamer
2
-1
b6450563-cb17-4bd3-a355-1277fb5d3bfa
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.