Zoek met AI op een nieuwe manier naar belangrijk beleid, ontvang samenvattingen en notificaties. Meer op de hoogte van beleid, in minder tijd.
Probeer voor €1Direct toegang, geen verplichtingen, eerste 2 weken voor €1.
De motie van Paternotte en Stoffer vraagt de regering om de focus van leesonderwijs te verschuiven naar effectieve methodes met kennisrijke teksten. Dit is relevant voor onderwijsinstellingen, beleidsmakers en betrokken partijen in de onderwijssector. Het doel is om de geletterdheid van 15-jarigen te verbeteren.
Op 18 januari 2024 hebben de leden Paternotte en Stoffer een motie ingediend binnen de begrotingsstaten van het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap voor het jaar 2024. De motie wijst op de zorgwekkende bevinding dat één derde van de 15-jarigen in Nederland onvoldoende geletterd is. Ondan...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
2023-2024
Motie van de leden Paternotte en Stoffer over het verleggen van de focus naar bewezen effectief leesonderwijs met kennisrijke teksten
Tweede Kamer
2
70
Vaststelling van de begrotingsstaten van het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (VIII) voor het jaar 2024
14d215ce-c95d-4e58-9610-13d487b4debf
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.