Ontdek nu BeleidsRadar voor maar 1 euro

Zoek met AI op een nieuwe manier naar belangrijk beleid, ontvang samenvattingen en notificaties. Meer op de hoogte van beleid, in minder tijd.

Probeer voor €1

Direct toegang, geen verplichtingen, eerste 2 weken voor €1.

Motie21 mei 2024
Dutch Flag

Onderwijs voor jongeren in volwassenendetentie

Tweede Kamer

Korte AI Samenvatting

Deze motie roept de regering op om onderwijs voor jongeren in volwassenendetentie mogelijk te maken. Door een capaciteitstekort worden jongeren in volwassene-inrichtingen geplaatst, waar ze geen onderwijs kunnen volgen. Het document is relevant voor beleidsmakers, onderwijsinstellingen en juridische experts.

Uitgebreide AI Samenvatting

In deze motie, ingediend door het lid Lahlah en anderen, wordt de aandacht gevestigd op een ernstig probleem dat jongeren in volwassenendetentie treft. Door een tekort aan capaciteit worden jongeren tijdelijk in volwassenendetentie geplaatst in plaats van in een justitiële jeugdinrichting, waar zij ...

Ontdek de volledige samenvatting

Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

PDF Document

Vergaderjaar

2023-2024

Onderwerp

Motie van het lid Lahlah c.s. over voortzetting van onderwijs voor jongeren in volwassenendetentie

Organisatie

Tweede Kamer

Kamer

2

Volgnummer

957

Tweede Kamer document

Bekijk op tweedekamer.nl

Document Informatie

Originele titel:

Justitiële Inrichtingen

Originele document ID:

2c5fb1f5-78e1-4591-be7d-71fcab513aeb

Bron Systeem:

Tweede Kamer

Vergelijkbare Documenten van Tweede Kamer

Ontdek vergelijkbare documenten

Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.