Zoek met AI op een nieuwe manier naar belangrijk beleid, ontvang samenvattingen en notificaties. Meer op de hoogte van beleid, in minder tijd.
Probeer voor €1Direct toegang, geen verplichtingen, eerste 2 weken voor €1.
De Tweede Kamer bespreekt de impact van AI en digitale middelen op het onderwijs. Er is zowel belangstelling voor kansen als risico's van technologie, waaronder desinformatie en werkdruk voor leraren. Reacties van verschillende fracties benadrukken de noodzaak van evidence-based digitale leermiddelen en het waarborgen van kansengelijkheid.
In het verslag van een schriftelijk overleg in de Tweede Kamer, gericht op de begroting voor het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap, wordt uitgebreid ingegaan op de rol van digitale technologie en AI in het onderwijs. Vertegenwoordigers van diverse politieke fracties, zoals de VVD en D6...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
2022-2023
Verslag van een schriftelijk overleg over beleidsreactie op het rapport ‘Naar hoogwaardig digitaal onderwijs’ van het Rathenau Instituut en de verkenning ‘Inzet van intelligente technologie’ van de Onderwijsraad (Kamerstukken 36200-VIII/26643-207
Tweede Kamer
2
257
Vaststelling van de begrotingsstaten van het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (VIII) voor het jaar 2023
bb127680-6112-46ca-99b7-53d6508309e6
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.