Ontdek nu BeleidsRadar voor maar 1 euro

Zoek met AI op een nieuwe manier naar belangrijk beleid, ontvang samenvattingen en notificaties. Meer op de hoogte van beleid, in minder tijd.

Probeer voor €1

Direct toegang, geen verplichtingen, eerste 2 weken voor €1.

Motie23 januari 2025
Dutch Flag

Motie over veiligheid Joodse studenten

Tweede Kamer

Korte AI Samenvatting

De Kamer heeft bezorgdheid geuit over de terughoudendheid van Joodse studenten om antisemitisme te melden. Er is een verzoek aan de regering om samenwerking met de NCAB en instellingen voor hoger onderwijs te verbeteren. Doel is het opzetten van een effectieve meld- en adviesfunctie tegen antisemitische incidenten.

Uitgebreide AI Samenvatting

Tijdens een plenair debat heeft het lid Stoffer een motie gepresenteerd die ingaat op de veiligheid van Joodse studenten in het hoger onderwijs. Er werd vastgesteld dat veel Joodse studenten terughoudend zijn in het melden van antisemitische incidenten, en dat de meldingen binnen onderwijsinstelling...

Ontdek de volledige samenvatting

Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

PDF Document

Vergaderjaar

2024-2025

Onderwerp

Motie van het lid Stoffer

Organisatie

Tweede Kamer

Kamer

2

Volgnummer

171

Tweede Kamer document

Bekijk op tweedekamer.nl

Document Informatie

Originele titel:

Veiligheid op school

Originele document ID:

baf14e1c-163e-4f84-92ff-9515e94b758c

Bron Systeem:

Tweede Kamer

BeleidsradarGPT

Doorzoeken van beleidsstukken

Even geduld alstublieft

Vergelijkbare Documenten van Tweede Kamer

Ontdek vergelijkbare documenten

Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.