Ontdek nu BeleidsRadar voor maar 1 euro

Zoek met AI op een nieuwe manier naar belangrijk beleid, ontvang samenvattingen en notificaties. Meer op de hoogte van beleid, in minder tijd.

Probeer voor €1

Direct toegang, geen verplichtingen, eerste 2 weken voor €1.

Schriftelijke vragen5 oktober 2017
Dutch Flag

Vragen over stigmatiserende lesmethodes

Tweede Kamer

Korte AI Samenvatting

Leden van GroenLinks stellen vragen aan de Staatssecretaris over stigmatiserende elementen in lesmethodes. Dit betreft vooral een specifieke leesmethode die stereotypen over Chinezen versterkt. Er wordt gevraagd naar verdere onderzoeken en bewustwording binnen het onderwijs.

Uitgebreide AI Samenvatting

In een schriftelijke vragenronde aan de Staatssecretaris van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap hebben leden van de GroenLinks-fractie, Westerveld en Özdil, vragen gesteld aangaande de stigmatisering in lesmethodes, met nadruk op een specifieke leesmethode die beschrijvingen bevat die Chinezen belache...

Ontdek de volledige samenvatting

Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

PDF Document

Vergaderjaar

2017-2018

Onderwerp

Stigmatiserende lesmethodes

Organisatie

Tweede Kamer

Kamer

2

Volgnummer

-1

Tweede Kamer document

Bekijk op tweedekamer.nl

Document Informatie

Originele titel:

None

Originele document ID:

7769b84e-06e9-4732-b0af-19692db1d834

Bron Systeem:

Tweede Kamer

Vergelijkbare Documenten van Tweede Kamer

Ontdek vergelijkbare documenten

Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.