Deze documenten bevatten een lijst van vragen en antwoorden over de conceptkerndoelen voor burgerschap en digitale geletterdheid. Het is relevant voor onderwijsprofessionals, beleidsmakers en parlementariërs die betrokken zijn bij de ontwikkeling van het curriculum. De antwoorden geven inzicht in hoe deze doelen praktisch geïmplementeerd worden in het onderwijs.
Dit document is een uitgebreide verzameling van vragen en antwoorden vanuit de Tweede Kamer over de conceptkerndoelen voor burgerschap en digitale geletterdheid in het primair en voortgezet onderwijs. Het behandelt belangrijke vragen zoals hoe leerlingen voorbereid worden op de digitale samenleving,...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Als BeleidsRadar gebruiker kun je documenten direct in de browser bekijken en doorbladeren. Start met Beleidsradar voor €19,50!
2023-2024
Lijst van vragen en antwoorden over de Conceptkerndoelen burgerschap en digitale geletterdheid (Kamerstuk 31293-721)
Tweede Kamer
2
734
Primair Onderwijs
a0143450-fdb6-4d3a-876a-87405278ccd1
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.