De motie van Rooderkerk vraagt om meer academisch geschoolde leraren in het funderend onderwijs. Dit is gebaseerd op onderzoek dat aantoont dat gemengde teams met academische professionals betere onderwijsresultaten geven. De motie roept de regering op om passende maatregelen te treffen.
De gewijzigde motie van het lid Rooderkerk in de Tweede Kamer stelt voor om de kwaliteit van het funderend onderwijs te verbeteren door meer academisch geschoold personeel aan te stellen. Volgens wetenschappelijk onderzoek behalen teams met academisch geschoolde leerkrachten betere resultaten. Unive...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Als BeleidsRadar gebruiker kun je documenten direct in de browser bekijken en doorbladeren. Start met Beleidsradar voor €19,50!
2024-2025
Gewijzigde motie van het lid Rooderkerk over het nemen van passende maatregelen voor meer academisch geschoold personeel in het funderend onderwijs (t.v.v. 27923-501)
Tweede Kamer
2
-1
Werken in het onderwijs
13a0303c-6d36-4f0a-9542-fbcaa0eef0d5
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.