De Tweede Kamer bespreekt de voortgang van het Masterplan basisvaardigheden voor het onderwijs. Verschillende fracties stellen vragen aan de Minister over kerndoelen en implementatie. Er is behoefte aan concrete doelstellingen en evaluatie van onderwijsinterventies.
In het verslag van de Tweede Kamer over het Masterplan basisvaardigheden (2022-2023) wordt de voortgang van de implementatie en de vragen van verschillende fracties aan de Minister voor Primair en Voortgezet Onderwijs besproken. Het Masterplan beoogt het verbeteren van basisvaardigheden zoals lezen,...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Als BeleidsRadar gebruiker kun je documenten direct in de browser bekijken en doorbladeren. Start met Beleidsradar voor €19,50!
2022-2023
Verslag van een schriftelijk overleg over de voortgang van het Masterplan basisvaardigheden voor het funderend onderwijs (Kamerstuk 31293-655)
Tweede Kamer
2
664
Primair Onderwijs
fa17b76c-6377-4624-8d0f-6d81a39b8f08
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.