Ontdek nu BeleidsRadar voor maar 1 euro

Zoek met AI op een nieuwe manier naar belangrijk beleid, ontvang samenvattingen en notificaties. Meer op de hoogte van beleid, in minder tijd.

Probeer voor €1

Direct toegang, geen verplichtingen, eerste 2 weken voor €1.

Schriftelijke vragen23 maart 2023
Dutch Flag

Vragen over thuiszitters in speciaal onderwijs

Tweede Kamer

Korte AI Samenvatting

Lid De Hoop vraagt de minister naar de situatie van thuiszittende leerlingen in het speciaal onderwijs. Er wordt specifiek ingegaan op wachtlijsten, alternatieven voor onderwijs en de rol van de arbeidsmarkt. Het doel is om antwoorden te krijgen voor het commissiedebat over passend onderwijs.

Uitgebreide AI Samenvatting

Het lid De Hoop van de PvdA heeft vragen gesteld aan de Minister voor Primair en Voortgezet Onderwijs over leerlingen van het speciaal onderwijs die noodgedwongen thuiszitten. De vragen richten zich op de problematiek van thuiszitters in Nederland, met verwijzing naar het geval van de Ambelt-scholen...

Ontdek de volledige samenvatting

Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

PDF Document

Vergaderjaar

2022-2023

Onderwerp

Leerlingen van het speciaal onderwijs die noodgedwongen thuiszitten

Organisatie

Tweede Kamer

Kamer

2

Volgnummer

-1

Tweede Kamer document

Bekijk op tweedekamer.nl

Document Informatie

Originele document ID:

9e67e9c9-7c46-48d6-91e5-b0670b1bb518

Bron Systeem:

Tweede Kamer

BeleidsradarGPT

Doorzoeken van beleidsstukken

Even geduld alstublieft

Vergelijkbare Documenten van Tweede Kamer

Ontdek vergelijkbare documenten

Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.