Ontdek nu BeleidsRadar voor maar 1 euro

Zoek met AI op een nieuwe manier naar belangrijk beleid, ontvang samenvattingen en notificaties. Meer op de hoogte van beleid, in minder tijd.

Probeer voor €1

Direct toegang, geen verplichtingen, eerste 2 weken voor €1.

Motie25 juni 2018
Dutch Flag

Ondersteuning tegen sociaaleconomische segregatie

Tweede Kamer

Korte AI Samenvatting

De onderwijsinspectie signaleert een groeiende sociaaleconomische segregatie. Er ontbreekt een brede aanpak om dit probleem aan te pakken. Het kabinet wordt verzocht om een plan te formuleren ter ondersteuning van scholen met een zwakkere populatie.

Uitgebreide AI Samenvatting

Tijdens een Wetgevingsoverleg op 25 juni 2018 heeft een lid van de Tweede Kamer, samen met anderen, een motie ingediend om de toenemende sociaaleconomische segregatie in het onderwijs aan te pakken. De onderwijsinspectie heeft deze segregatie als een grote dreiging voor de kwaliteit van het onderwij...

Ontdek de volledige samenvatting

Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

PDF Document

Vergaderjaar

2017-2018

Onderwerp

Motie van het lid Kwint c.s. over een breed aanvalsplan om sociaal-economische segregatie tegen te gaan

Organisatie

Tweede Kamer

Kamer

2

Volgnummer

15

Tweede Kamer document

Bekijk op tweedekamer.nl

Document Informatie

Originele titel:

Jaarverslag en slotwet Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap 2017

Originele document ID:

46f0780d-f236-433c-b6d6-29cfe7bb2567

Bron Systeem:

Tweede Kamer

Vergelijkbare Documenten van Tweede Kamer

Ontdek vergelijkbare documenten

Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.