Zoek met AI op een nieuwe manier naar belangrijk beleid, ontvang samenvattingen en notificaties. Meer op de hoogte van beleid, in minder tijd.
Probeer voor €1Direct toegang, geen verplichtingen, eerste 2 weken voor €1.
De motie van Ouwehand c.s. vraagt om een communicatieplan en evaluatie van de campagne 'Jij kan kiezen'. De Kamer wil inzicht in de effectiviteit van door de overheid gefinancierde campagnes. Dit moet de regering aanleveren voor een oordeel.
In de motie van het lid Ouwehand en medesponsors, voorgesteld op 16 december 2008, wordt een verzoek gedaan aan de regering. De Kamer benadrukt dat voorlichtingscampagnes, zoals de campagne 'Jij kan kiezen' van het Voedingscentrum, een goed onderbouwd communicatieplan moeten hebben. Tevens moet deze...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
2008-2009
Motie Ouwehand c.s. over een communicatieplan voor de campagne "Jij kan kiezen"
Tweede Kamer
2
105
Vaststelling van de begrotingsstaten van het Ministerie van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit (XIV) voor het jaar 2009
7506353f-2b5b-4745-9c14-2cb5e17ccfc5
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.