Edgar Mulder stelt vragen aan de Staatssecretaris van Financiën over de aanhoudende slechte prestaties van de BelastingTelefoon. Hij vraagt naar de kwaliteit van de antwoorden, de complexiteit van het belastingstelsel en de noodzaak voor geschoolde medewerkers. Het document bevat ook vragen over interne opleidingsmogelijkheden en beleidsvoornemens ter verbetering.
In een reeks van schriftelijke vragen vraagt het lid Edgar Mulder (PVV) aan de Staatssecretaris van Financiën naar de aanhoudende slechte prestaties van de BelastingTelefoon, die voor het zesde jaar op rij als onvoldoende wordt gekwalificeerd. Mulder vraagt of er vertrouwen kan zijn in de Belastingd...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand. Blijf op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen met AI alerts en chat onbeperkt.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
2017-2018
Het bericht dat de BelastingTelefoon voor het zesde jaar op rij onder de maat presteert
Tweede Kamer
2
-1
None
feb97ca0-c118-4492-8f69-d88b17229dbd
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.