Ontdek nu BeleidsRadar voor maar 1 euro

Zoek met AI op een nieuwe manier naar belangrijk beleid, ontvang samenvattingen en notificaties. Meer op de hoogte van beleid, in minder tijd.

Probeer voor €1

Direct toegang, geen verplichtingen, eerste 2 weken voor €1.

Motie29 januari 2025
Dutch Flag

Motie over betrokkenheid van leraren

Tweede Kamer

Korte AI Samenvatting

De motie van Van Zanten en Rooderkerk pleit voor meer betrokkenheid van leraren in het onderwijs. De Onderwijsraad stelt voor te stoppen met ad hoc-vormen van betrokkenheid. De motie vraagt om een wettelijke verankering van de stem van de leraar via een Lerarentoets.

Uitgebreide AI Samenvatting

In een plenair debat hebben Van Zanten en Rooderkerk een motie ingediend die zich richt op de betrokkenheid van leraren in het onderwijs. Volgens de Onderwijsraad, in hun rapport 'Een Stevige Stem', is het essentieel om te stoppen met ad hoc-vormen van betrokkenheid en moet er meer worden gedaan om ...

Ontdek de volledige samenvatting

Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

PDF Document

Vergaderjaar

2024-2025

Onderwerp

Motie van de leden Van Zanten en Rooderkerk

Organisatie

Tweede Kamer

Kamer

2

Volgnummer

503

Tweede Kamer document

Bekijk op tweedekamer.nl

Document Informatie

Originele titel:

Werken in het onderwijs

Originele document ID:

35e087cf-7f22-4a3a-af26-570f71d6548f

Bron Systeem:

Tweede Kamer

BeleidsradarGPT

Doorzoeken van beleidsstukken

Even geduld alstublieft

Vergelijkbare Documenten van Tweede Kamer

Ontdek vergelijkbare documenten

Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.