Schiphol zet in op verbetering van de kwaliteit van werk door middel van strategische pijlers en sociale dialogen. Dit omvat aandacht voor arbeidsvoorwaarden, arbeidsinhoud, arbeidsomstandigheden en arbeidsverhoudingen. De ambitie is om een aantrekkelijke en veilige werkomgeving te creëren voor alle medewerkers.
Het document schetst de strategie van Schiphol om de kwaliteit van werk op de luchthaven te verbeteren, vooral na de impact van de COVID-19 crisis. Schiphol Group benadrukt de maatschappelijke verantwoordelijkheid en heeft kwaliteit van werk als een essentiële pijler van hun bedrijfsstrategie geïntr...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
240917 RSG Position paper Kwaliteit van werk
5566937
Api.notubiz.nl
Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.
Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.