Zoek met AI op een nieuwe manier naar belangrijk beleid, ontvang samenvattingen en notificaties. Meer op de hoogte van beleid, in minder tijd.
Probeer voor €1Direct toegang, geen verplichtingen, eerste 2 weken voor €1.
De gewijzigde motie van Van Zanten roept de regering op om te onderzoeken hoe lerarenopleidingen beter kunnen inspelen op de begeleiding van leerlingen met extra ondersteuningsbehoeften zoals ASS en ADHD. Dit is relevant voor scholen, leraren en onderwijsaanbieders. Het bevordert de professionalisering van docenten en de kwaliteit van passend onderwijs.
Deze gewijzigde motie, voorgesteld door het lid Van Zanten, heeft als doel om de aandacht voor leerlingen met extra ondersteuningsbehoeften binnen lerarenopleidingen te vergroten. De motie benadrukt dat goed toegeruste leraren essentieel zijn voor het effectieve begeleiden van leerlingen met uiteenl...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
2023-2024
Gewijzigde motie van het lid Van Zanten over onderzoeken op welke wijze er binnen lerarenopleidingen meer aandacht kan komen voor het begeleiden van leerlingen met extra ondersteuningsbehoeften (t.v.v. 31497-480)
Tweede Kamer
2
488
Passend onderwijs
d2ad515c-1f17-4cc1-8c47-5a8d6112a0cb
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.