Zoek met AI op een nieuwe manier naar belangrijk beleid, ontvang samenvattingen en notificaties. Meer op de hoogte van beleid, in minder tijd.
Probeer voor €1Direct toegang, geen verplichtingen, eerste 2 weken voor €1.
Leden van de Tweede Kamer stellen vragen over haatzaaien in Palestijnse schoolboeken. Ze onderzoeken of lesboeken in strijd zijn met UNESCO-normen en bijdragen aan radicalisering. De vragen omvatten ook de rol van Nederland in de financiering van deze lesmethoden.
Tijdens vergaderjaar 2016-2017 hebben leden van de Tweede Kamer vragen gesteld aan de Minister van Buitenlandse Zaken. De vragen richten zich op het bericht dat Palestijnse schoolboeken Jeruzalem als 'Palestijnse stad' aanduiden en Israël's bestaansrecht ontkennen. De Kamerleden zijn bezorgd dat dez...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
2016-2017
Haatzaaien in Palestijnse schoolboeken
Tweede Kamer
2
-1
None
01124c45-98b7-42da-aaf9-d1b4c2a9cf5c
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.