Ontdek nu BeleidsRadar voor maar 1 euro

Zoek met AI op een nieuwe manier naar belangrijk beleid, ontvang samenvattingen en notificaties. Meer op de hoogte van beleid, in minder tijd.

Probeer voor €1

Direct toegang, geen verplichtingen, eerste 2 weken voor €1.

Schriftelijke vragen10 juni 2024
Dutch Flag

Vragen over Digibende afspraken

Tweede Kamer

Korte AI Samenvatting

Lid Soepboer stelt schriftelijke vragen aan de Minister voor Primair en Voortgezet Onderwijs over de niet nagekomen afspraken met de organisatie Digibende. De vragen richten zich op de toezeggingen van bekostiging en de onzekerheid voor leerlingen. Deze informatie is relevant voor onderwijsprofessionals en beleidsmakers.

Uitgebreide AI Samenvatting

Op 10 juni 2024 heeft het lid Soepboer van de fractie Nieuw Sociaal Contract schriftelijke vragen ingediend aan de Minister voor Primair en Voortgezet Onderwijs over de organisatie Digibende. De vragen zijn gericht op de bekendheid van de minister met Digibende en de eerdere toezeggingen die de vori...

Ontdek de volledige samenvatting

Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

PDF Document

Vergaderjaar

2023-2024

Onderwerp

De niet nagekomen afspraken aan de organisatie Digibende

Organisatie

Tweede Kamer

Kamer

2

Volgnummer

-1

Tweede Kamer document

Bekijk op tweedekamer.nl

Document Informatie

Originele document ID:

913b8987-9800-49f3-b6d8-b749cf273487

Bron Systeem:

Tweede Kamer

BeleidsradarGPT

Doorzoeken van beleidsstukken

Even geduld alstublieft

Vergelijkbare Documenten van Tweede Kamer

Ontdek vergelijkbare documenten

Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.