Dit verslag bevat vragen van verschillende fracties over de reactie van de Minister op de petitie 'Sociale en emotionele vaardigheden in het curriculum'. Relevant voor onderwijsprofessionals, ouders en beleidsmakers die geïnteresseerd zijn in de integratie van sociaal-emotionele vaardigheden in het onderwijs. Het document biedt inzicht in de bezorgdheid van fracties en de verwachtingen van de Minister.
Het inbreng verslag van de Tweede Kamer betreft schriftelijk overleg over de reactie van de Minister voor Primair en Voortgezet Onderwijs op de petitie 'Sociale en emotionele vaardigheden in het curriculum'. Fracties zoals D66, GroenLinks-PvdA en BBB hebben vragen en opmerkingen geuit over de noodza...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Als BeleidsRadar gebruiker kun je documenten direct in de browser bekijken en doorbladeren. Start met Beleidsradar voor €19,50!
2023-2024
Inbreng verslag van een schriftelijk overleg inzake de reactie op de petitie 'Sociale en emotionele vaardigheden in het curriculum'
Tweede Kamer
2
-1
Primair Onderwijs
46b258f5-692a-4a53-bfa6-be256aa2a3d9
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.