Lid Soepboer stelt vragen aan de minister over de nieuwe kerndoelen en de gevolgen voor onderwijs. De vragen richten zich op zaken als burgerschap, digitale vaardigheden en de impact op bestaande vakken. Dit is relevant voor onderwijsprofessionals en beleidsmakers die betrokken zijn bij curriculumherziening.
Op 21 maart 2024 heeft het lid Soepboer van de partij Nieuw Sociaal Contract schriftelijke vragen ingediend aan de Minister voor Primair en Voortgezet Onderwijs. De vragen zijn gericht op de berichten over de noodzaak en effectiviteit van de nieuwe kerndoelen in het onderwijs, met specifieke aandach...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Als BeleidsRadar gebruiker kun je documenten direct in de browser bekijken en doorbladeren. Start met Beleidsradar voor €19,50!
2023-2024
De berichten ‘Op welk nijpend probleem zijn deze nieuwe kerndoelen een antwoord’ en ‘Curriculumherziening stevent af op mislukking’
Tweede Kamer
2
-1
46b71b4a-a185-463b-95c4-0bfa308307a8
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.