Schriftelijke vragen21 maart 2024
Dutch Flag

De berichten ‘Op welk nijpend probleem zijn deze nieuwe kerndoelen een antwoord’ en ‘Curriculumherziening stevent af op mislukking’

Tweede Kamer

Korte AI Samenvatting

Lid Soepboer stelt vragen aan de minister over de nieuwe kerndoelen en de gevolgen voor onderwijs. De vragen richten zich op zaken als burgerschap, digitale vaardigheden en de impact op bestaande vakken. Dit is relevant voor onderwijsprofessionals en beleidsmakers die betrokken zijn bij curriculumherziening.

Uitgebreide AI Samenvatting

Op 21 maart 2024 heeft het lid Soepboer van de partij Nieuw Sociaal Contract schriftelijke vragen ingediend aan de Minister voor Primair en Voortgezet Onderwijs. De vragen zijn gericht op de berichten over de noodzaak en effectiviteit van de nieuwe kerndoelen in het onderwijs, met specifieke aandach...

Ontdek de volledige samenvatting

Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand.

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

PDF Document

Bekijk het volledige document

Als BeleidsRadar gebruiker kun je documenten direct in de browser bekijken en doorbladeren. Start met Beleidsradar voor €19,50!

Vergaderjaar

2023-2024

Onderwerp

De berichten ‘Op welk nijpend probleem zijn deze nieuwe kerndoelen een antwoord’ en ‘Curriculumherziening stevent af op mislukking’

Organisatie

Tweede Kamer

Kamer

2

Volgnummer

-1

Tweede Kamer document

Bekijk op tweedekamer.nl

Document Informatie

Originele document ID:

46b71b4a-a185-463b-95c4-0bfa308307a8

Bron Systeem:

Tweede Kamer

BeleidsradarGPT

Doorzoeken van beleidsstukken

Even geduld alstublieft

Vergelijkbare Documenten van Tweede Kamer

21 februari 2024 - 21 april 2024

Ontdek vergelijkbare documenten

Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.