De commissie voor Onderwijs heeft vragen voor de minister over effectieve leesonderwijsstrategieën. De vragen richten zich op kosten, curriculumveranderingen en de rol van bibliotheken. Daarnaast wordt er aandacht besteed aan de internationale vergelijking van leesniveaus.
De vaste commissie voor Onderwijs, Cultuur en Wetenschap heeft een lijst met vragen opgesteld voor de Minister van Primair en Voortgezet Onderwijs. Deze vragen zijn gerelateerd aan de motie van de leden Paternotte en Stoffer en richten zich op het verbeteren van leesonderwijs door gebruik te maken v...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Als BeleidsRadar gebruiker kun je documenten direct in de browser bekijken en doorbladeren. Start met Beleidsradar voor €19,50!
2023-2024
Lijst van vragen over de reactie op de motie van de leden Paternotte en Stoffer over het verleggen van de focus naar bewezen effectief leesonderwijs met kennisrijke teksten (Kamerstuk 31293-719 )
Tweede Kamer
2
-1
Primair Onderwijs
e50254d3-a5ff-4bea-bd1a-0b4dcf2c65b1
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.