Zoek met AI op een nieuwe manier naar belangrijk beleid, ontvang samenvattingen en notificaties. Meer op de hoogte van beleid, in minder tijd.
Probeer voor €1Direct toegang, geen verplichtingen, eerste 2 weken voor €1.
De motie roept de regering op om kindermarketing te beperken tot producten uit de Schijf van Vijf. Actuele regelgeving laat grijze gebieden bestaan, vooral op sociale media. De Kamer verlangt een rapportage over de aanpak voor de begrotingsbehandeling VWS.
In een motie van het lid Van Esch c.s. van 14 april 2022 verzoekt de Tweede Kamer de regering om verbeteringen in de regelgeving omtrent kindermarketing. Eerder heeft de Kamer benadrukt dat kindermarketing voornamelijk voor producten uit de Schijf van Vijf zou moeten zijn, maar momenteel wordt 97% v...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
2021-2022
Motie van het lid Van Esch c.s. over het wegnemen van grijze gebieden in de huidige regelgeving
Tweede Kamer
2
585
Preventief gezondheidsbeleid
b26cac4b-0426-4d33-b442-15a8bc36af0b
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.