Ontdek nu BeleidsRadar voor maar 1 euro

Zoek met AI op een nieuwe manier naar belangrijk beleid, ontvang samenvattingen en notificaties. Meer op de hoogte van beleid, in minder tijd.

Probeer voor €1

Direct toegang, geen verplichtingen, eerste 2 weken voor €1.

Antwoord schriftelijke vragen27 maart 2023
Dutch Flag

Onderwijs voor Kinderen in Asielopvang

Tweede Kamer

Korte AI Samenvatting

Tweede Kamerleden stellen vragen over het onderwijsaanbod voor kinderen in asielopvang. De Staatssecretaris erkent het probleem van gemiste onderwijsjaren. Er zijn gesprekken gaande om de situatie te verbeteren.

Uitgebreide AI Samenvatting

In de Tweede Kamer zijn er vragen gesteld door leden van GroenLinks en PvdA over het tekortschietende onderwijs voor kinderen in asielopvangvoorzieningen. De Staatssecretaris van Justitie en Veiligheid bevestigt dat er een gebrek aan uitzicht is op hoeveel kinderen onderwijs mislopen en dat er inspa...

Ontdek de volledige samenvatting

Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

PDF Document

Vergaderjaar

2022-2023

Onderwerp

Antwoord op vragen van de leden Kröger en Westerveld over het voortduren van het gebrekkige onderwijsaanbod voor kinderen in asielopvangvoorzieningen

Organisatie

Tweede Kamer

Kamer

2

Volgnummer

-1

Tweede Kamer document

Bekijk op tweedekamer.nl

Document Informatie

Originele document ID:

f39f4f43-ebb2-4fa8-a51a-bcd7b391d322

Bron Systeem:

Tweede Kamer

BeleidsradarGPT

Doorzoeken van beleidsstukken

Even geduld alstublieft

Vergelijkbare Documenten van Tweede Kamer

Ontdek vergelijkbare documenten

Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.