Aanbesteding30 mei 2025
belastingdienst, iuc belastingdienst Flag

Aanbesteding Contact Center as a Service

Belastingdienst, IUC Belastingdienst
Aanbesteding

Korte Samenvatting

De Belastingdienst organiseert een aanbesteding voor een vernieuwd Contactcenter. Het betreft de inkoop van Contact Center as a Service (CCaaS). De procedure is een concurrentiegerichte dialoog met een looptijd van 80 maanden.

Uitgebreide Samenvatting

De Belastingdienst, vertegenwoordigd door de IUC Belastingdienst, is op zoek naar een leverancier voor een nieuw Contact Center as a Service (CCaaS) ter modernisering van hun contactcenter. De aanbesteding vindt plaats binnen een concurrentiegerichte dialoog en betreft diensten met IT-gerelateerde c...

Maak een gratis account aan

Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!

Originele Tekst

PDF Document

Document Informatie

Originele titel:

Contact Center as a Service (CCaaS)

Originele document ID:

380588

Bron Systeem:

Tenderned.nl

Vergelijkbare Documenten van Belastingdienst, IUC Belastingdienst

Ontdek vergelijkbare documenten

Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.

Probeer nu 2 weken voor €1

Ontdek BeleidsRadar Premium

Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.

Beleidsradar Premium
Enterprise optie beschikbaar voor bedrijven, gemeenten, provincies en overheidsorganisaties. Vraag een offerte aan