De Belastingdienst organiseert een aanbesteding voor een vernieuwd Contactcenter. Het betreft de inkoop van Contact Center as a Service (CCaaS). De procedure is een concurrentiegerichte dialoog met een looptijd van 80 maanden.
De Belastingdienst, vertegenwoordigd door de IUC Belastingdienst, is op zoek naar een leverancier voor een nieuw Contact Center as a Service (CCaaS) ter modernisering van hun contactcenter. De aanbesteding vindt plaats binnen een concurrentiegerichte dialoog en betreft diensten met IT-gerelateerde c...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
Contact Center as a Service (CCaaS)
380588
Tenderned.nl
Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.
Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.