De Nederlandse Publieke Omroep zoekt een Customer Engagement Platform om gebruikersretentie en betrokkenheid te verbeteren. De aanbesteding is niet-openbaar en verdeeld in een selectiefase en gunningsfase. De totale geraamde waarde van de opdracht bedraagt 720.000 euro, exclusief btw.
De Nederlandse Publieke Omroep (NPO) heeft een aanbesteding gestart voor een Customer Engagement Platform, gericht op het verhogen van gebruikersretentie en betrokkenheid. De procedure is niet-openbaar en bestaat uit twee fasen: de selectiefase en de gunningsfase. In de selectiefase worden gegadigde...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Als BeleidsRadar gebruiker kun je documenten direct in de browser bekijken en doorbladeren. Start met Beleidsradar voor €19,50!
Customer Engagement Platform
396145
Tenderned.nl
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.